sol..

hej! Skönt att se att solen skiner, även om det är jättekallt! NÄR kommer våren tro? Läste på dotterns blogg att våren kommit till England i varje fall...
Igår spenderade jag och klassen hela dagen på Oralkirurgen för att gå anestesikurs. Mycket givande och mycket information. Vi ska ha 2 heldagar till sedan blir det prov på våra (eventuella) kunskaper...Vi hade en jättebra föreläsare och han var mycket pedagogisk så det ska nog gå bra hoppas jag..
Men började efter lunch igår att känna mig lite frusen och ont i kroppen...Och när jag kom hem på eftermiddagen hade jag ont i halsen, så nu är det fullt ös på att återhämta mig och bli frisk! Honungsvatten, gojibär och Kan jang.. Kram på Er! Johanna 

 Man sover faktiskt som skönast på en linnekudde när man är en gamal varghund...:-)

 En ny planta rosmarin ifrån Netto...

 Mina fina vita tulpaner som jag fick av tjejjerna i lördags i min vita korg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0