oj

Oj vad veckorna går fort! Redan torsdag!! Idag har jag och mina klasskamrater tillbringat på oralkirurgen för ytterligare en lektion i anestesi. Idag hade vi teori men nästa gång ska det ske i praktiken och vi ska öva på varandra, så det kan nog bli spännande...

Bara tre veckor kvar av tandsköterske teori sedan blir det 7 veckors praktik, tyvärr får jag inte vara på "min" klinik Tullen, MEN har fixat så jag kan vara hos min gulliga tandläkare med tandsköterska Stefan och Ann-Kristin..Ska bli kul att testa på privatklinik också!

Nu ska jag sätta mig framför brasan och varva ner efter en upptagen vecka med skola, konsert och imorgon teaterbesök med väninnorna! (Och i helgen ska det pluggas....Igen!) Kramelikram Johanna












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0