Skolavslutning, Spanien, jobb, opera och pudel...

Sådär jag! Då var man tillbaka på banan igen efter en hektisk tid och en skön underbar paus i Spanien! Skolan är slut!!! Och jag är färdig tandsköterska, kan knappt fatta att det är över och att jag inte behöver viga varje helg åt plugga plugga plugga!! Underbart skönt, MEN missuppfatta mig inte! Det har varit en fantastisk och lärorik tid i mitt liv!

 Efter skolavslutningen for vi med Ryan till Espania! Så skönt att komma tillbaka till detta vackra ljuvliga land och VÄRME! Det har varit en jätteskön och avkopplande vecka i Torreveija med barnen och John! Ätit underbar Tapas, shoppat fina klänningar(Och en massa annat...) och badat o solat och VILAT! Samma dag som vi kom hem ifrån Spanien ringde de och frågade i fall jag ville jobba timma på Tullens folktandvård!!!! Huuuur glad blir man då!! Superglad! Så imorgon ska det jobbas på riktigt! Och i fredags jobbade jag i Sandared, så det var eg. min första dag som nyutexad tsk - Hurra!

I fredags var det skolavslutning i GustavAdolfskyrkan (kallt och regnigt...) Kan inte fatta att barnen har blivit sååå stora! Bara några skolavslutningar kvar, sen är det ett passerat kapitel i ens liv..Konstigt! Efteråt var vi på skolavslutningsfest hemma hos goda vännerna Anna, Mats, Anna och Jacob. Åt gott, drack gott och pratade i massor!!!

I lördags var jag och storasyster pernilla på Opera i Göteborg och såg Trollflöjten! Fick detta i födelsedagspresent i januari! Innan Operan var vi på Joe Farrellis på Avenyn och åt en underbar middag som syster bjöd på i examenspresent! Mycket skratt och mycket att gå igenom då vi inte träffats på ett tag...KUL!!

Kram alla!!! Johanna

ps...Höll på att glömma att vi ska få en ny "bäbis" i familjen...Mellanpudeln Nisse flyttar in nästa vecka, Angus födelsedagspresent...:-)

 glada barn i Spanien













 Familjen TAPAS....Olé!!

Och sist och kanske minst idag....NISSE!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till jobbet!!!!

Jag längtar också till att få börja jobba som tsk. Vill inte ha långt sommarlov ;-)



Kram från Marie

2010-06-15 @ 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0