kallt o regnigt....

Hej! Idag är det riktigt kallt och regnigt här i Borås...Inget vidare alls...Så här kommer lite somriga bilder och lite visdomsord...

Krameli kram Johanna

Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning, to make our time and our bodies and our words into instruments of love and hope. Tom Head
















KÄRLEK ÄR DET VIKTIGASTE I LIVET!!! Kärleken till våra barn, till oss själva och till varandra, utan kärlek så blir allt annat meningslöst... Inte glömma!!!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!



Jag såg att du hade varit på bröllop på Ålgården och undrar om du har lust att svara på lite frågor? Har försökt leta information om detta ställe på nätet men det enda jag hittar är deras egen sida som inte är så informativ när det gäller uthyrningsdelen. Minns du hur många gäster det var och om det var trångt? Fixades allt med maten i det lilla röda huset? Hur tyckte du toaletterna var? Jag har bara sett utifrån att de är i det bruna huset och jag får lite bajamaja-känsla, men det kanske är mycket finare inuti?



Tack på förhand

Carolina

2011-11-19 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0