Ett tag sedan...

Hej...var nästan inne på att lägga ner bloggen på grund av mitt eget bristande intresse, men har kommit på att jag visst vill fortsätta med den! Känns bra! Det har bara varit så himlans mycket ända sedan jag slutade skolan och har inte kunnat lugna ner mig och gå ner i varv, utan det kändes som om jag bara flög och flängde, vilket till slut resulterade i att jag kände mig lite "utbränd"...Men inte riktigt, ändå..Men har man en gång varit nere i stressträsket så lär man sig känna igen signalerna i kroppen, så det var bara att slå av på takten och sluta med alla måsten...men nu är jag tillbaka, med ytterligare en lärdom i bagaget..Jag har dessutom jobbat ganska mycket sista veckan, typ 10-timmars dagar då vi hade jouren för hela Borås med omnejd, men det har varit SÅÅÅ jätteroligt att arbeta på riktigt! Och det gick kanonbra! Tjohej!!

Sedan har dottern kommit hem på visit i en vecka så idag är alla mina barn hemma och det är så roligt att vara fem runt matbordet igen!!! Har saknat henne mycket, och i kväll ska bara jag och Ellen gå på bio och se Eclipse - megamysigt!! På tisdag åker hon tillbaka till London igen, så det vill till att ta vara på tiden tillsammans!!!

ses snart! Kramar Johanna


















Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att få ha hela familjen hemma:)



Eclipse såg jag med stortjejerna, den var riktigt bra. Den bästa av dom tre. Hälsa Ellen och övriga familjen så mycket från oss i Burträsk. Kram Anna

2010-07-18 @ 19:45:08
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0