En hemma-dag...

Hej igen! Sitter nu framför datorn och har skickat iväg mitt examinationsarbete, vilket betyder att jag har resten av dagen ledigt för att göra spännande saker som t ex städa, tvätta och bädda rent...Mannen i huset är sjuk idag så han ligger i sängen och jag tror att han kanske kommer att överleva även denna förkylning...Oj oj oj vilket gnäll det kan vara dessutom har han börjat att halta..fast han "bara" är förkyld...HmmmPåminner om vår gamla hund Emma som alltid började att halta när man hade varit arg på henne, men jag har INTE varit arg på mannen ifråga..Men han vill nog ha lite medkänsla misstänker jag...

Längtar efter sommaren idag jättemycket så jag var tvungen att gå in på Vansta trädgårds hemsida och titta på de fantastiska Hartley Botanic-växthus som de säljer...VILL HA!!!

Ha en underbar dag! Kram Johanna











 Och NU : RÖTT HÅR...Cirkeln är sluten! Har nog kört alla färger på mitt hår, men det var med rött det började för MÅNGA år sedan! Känns mer som jag än svart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt, Du är modig du... jag håller mig till svart även om det kanske är lite tråkigt i längden. Hälsa till gubben att han ska krya på sig! Saknar er. Ni får ju lov att komma upp snart och köra lite skoter=) Kram Anna

2010-01-20 @ 13:03:35
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Anna

Coolt, Du är modig du... jag håller mig till svart även om det kanske är lite tråkigt i längden. Hälsa till gubben att han ska krya på sig! Saknar er. Ni får ju lov att komma upp snart och köra lite skoter=) Kram Anna

2010-01-20 @ 13:05:20
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Anna

Coolt, Du är modig du... jag håller mig till svart även om det kanske är lite tråkigt i längden. Hälsa till gubben att han ska krya på sig! Saknar er. Ni får ju lov att komma upp snart och köra lite skoter=) Kram Anna

2010-01-20 @ 13:06:24
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj, det blev visst lite fel.. Datorn hakade upp sig och jag trodde inte att det kom med. Men tydligen=)

Kramar

2010-01-20 @ 13:07:48
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0