Ledig

Hej och Godmorgon...Fick en ledig dag tack vare att de stängt min skola pga rasrisk av taket av de stora snömassorna...Lite tråkigt med tanke på att vi skulle ha en rolig föreläsning idag, men det är klart att kanske inte med livet som insats...Så snart ska jag in till staden och se om jag hittar ngt fint att ha på mig till på lördag då tjejgänget ska fira min 40-års dag på Brasseriet! Ska bli kul att träffas då det var ett tag sedan sist!!

Annars har det varit en ganska upptagen vecka med skola, kulturaktiviteter och annat grejs. Jag och Helena var och lyssnade på Tommy Deogan på kulturhuset i tisdags...Intressant och ganska tragisk livshistoria om huliganliv i Stockholm, drogmissbruk och broders död...Men han har tagit sig upp och är nu ute på ett projekt för att försöka fånga upp ungdomar som är på väg åt det destruktiva hållet! Ikväll ska jag och Helena gå på debutant pris utdelning..dvs en författardebutant som får ett stipendie på Folkan i Borås..Ska bli kul!!!

Mera snö är att vänta så....Kramelikram Johanna



 Oj, vilken suddig bild...Det är min ostronkorg i från Frankrikes atlantkust...




 Lite bättre bild....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0