Brrrrr...

Jahaja, då var det måndag igen...Kylan har verkligen slagit klorna i gamla Sverige...hua! Var i skolan idag och det var ganska lugnt, läaser om förebyggande tandvård just nu med allt vad det innebär..Inte många veckor kvar i skolbänken faktiskt med tanke på att vi ska ha 8 veckors praktik också..Konstigt!!

När jag skulle hämta barnen utanför Montessoriskolan Malmen idag så gleeed bilen lite snyggt in i en snödriva och till alla barns förtjusning så satt den också fast och jag kom ingenstans...Blockerade hela vägen dessutom! Men Leo, den gullige gympaläraren och min dotter Freja med väninnor fick till slut loss mig! Man tackar!!! Dessutom var det ju väldigt pinsamt när man är 14 och 12 och mamma skapar kaos på skolan...Hjälp!!

 Min eviga verandagäst ifrån Mariellas



 Fransk loppiskorg i snön på verandan



 Denna gamla träkyrka är hemsläpad ifrån Nya Zeeland för några år sedan...Håller ganska bra i kyla trots allt...


Kommentarer
Postat av: Burträsk - Anna

Snyggt jobbat med snödrivan.. Jag gjorde något liknande fast lite dyrare! Jag halkade på gaspedalen (av snön såklart) och drämde rakt in i dörrkarmen på garaget! Försäkringen täcker det mesta, men pinsamt var det=) Kram Anna

2010-02-23 @ 21:29:23
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: maria Jose Fonseca da silva

Oi!

Maravilhoso poder conhecer um pouco de vocês daí!!

Desejo muitas alegrias e harmônias!!

Bons ventos!!



Da amiga Maria José, daqui do Brasil-Niterói-Estado do Rio de Janeiro

2010-02-24 @ 01:26:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0