Vecka 2

Hej! Då var jag inne på andra praktikveckan! Jisses vad tiden bara flyger förbi! Just nu är jag praktikant hos en annan tandläkare då min ordinarie praktikplats har semester. Kan man tänka sig - lika roligt här och lär mig jättemycket, då alla jobbar så olika! Nytt nytt nytt och kul kul kul!

Verkar som våren äntligen kommit för att stanna, underbart att det är varmt och soligt! Humöret på topp! Jag och mannen var ute i trädgården hela kvällen i går för att plantera och fixa till. Eftersom vi beslutat att tillbringa sommaren hemma och inte som vanligt i Frankrike, så kan vi grejja lite extra här hemma inför sommaren...Kommer att bli konstigt att inte vara i Gemozac i år, och kommer defenitivt att sakna maten, vinet och SHOPPINGEN!!! För att inte tala om våra långa mysiga cykelturer i de franska vin landskapen..

Ja, ja...man vet ju aldrig vad som händer...Kramelikram Johanna

 Kunde inte låta bli..Måste ha en Frankrike bild med....

 sovrums skrivbordet med franska loppisfynd





 Lånad gullig bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0