Påsk

Hej! Fattar inte vart tiden tar vägen!!! Veckorna rusar iväg, helt otroligt! Har varit en dålig bloggare på senaste! Vi slutade skolan i torsdags och nu är det dags för Praktik igen...7 veckor..Sedan är jag klar! Hurra!!!

Ska bli skönt att sluta studera även om det har varit en riktigt rolig tid i mitt liv..Men vill börja jobba nu! Är så laddad för det!

Igår var jag på fest hemma hos Minna som en start på påsken! Hon hade loppisfest, vilket innebär att alla tar med sig saker, kläder, filmer mm mm som man inte vill ha och så byter man det med varandra - JÄTTEKUL! Kom dit med en påse och kom hem med två påsar med nya saker - TOPPENKUL! Dessutom hade Minna lagat jättegod mat!!

John och Angus är i Norge och fiskar tills imorgon påskafton, så jag o Freja är hemma och softar!!! Ha en underbar påsk alla! Kramelikram Johanna


GLAD PÅSK!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0