april april

Hej! Idag är det en kall april-lördag.. Har planterat penseer (vita.....) men uj vad kallt det blev! Mannen håller på att trycktvättar verandan, och det var inte BARA att göra...(De som känner mig vet att jag gärna säger till John att " det är la bara å göra si o så...) men inte då...Då måste man åka o inhandla massor med saker...MEN, fint och vitt blev det igen efter mögelattackerna...

Igår hade jag och Eva_lena en heldag på stan (i solen...) och inhandlade fina 40-års presenter till en viss Anna-klara... Jättemysigt...Gick och fikade på Cafe Viskan och satt ute och glassade i solen - Så himlans härligt! Sedan på kvällen var jag och John på teater - jättetrevligt och go mat var det med!

Kram Kram Johanna

 "allt i hemmet"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0