Annandag påsk...

Hej! Då var påsken 2010 snart över...Har haft en härlig påsk med mycket umgänge och god mat! I Torsdags var det Loppisfest hos Minna, jättekul! I Fredags var jag och Freja hemma själva då mannen och sonen var i Norge och fiskade..Jättemysigt hade vi...Låg i soffan hela kvällen och tittade på film och pratade..I lördags kom pojkarna hem, även denna gång UTAN fisk..Vädret hade inte varit bra...De hade haft det bra i varje fall och det var ju det viktigaste! Vädret var toppen i lördags, så jag och Freja gick en lång promenad vid Pickesjön..Äntligen! Sedan på kvällen var vi på middag hos våra goda vänner Anna och Mats...Fick jättegod mat och var lika trevligt som vanligt! Igår söndag var det utflykt till Hornborgarsjön för att titta på alla tranor, barnen satt mest i bilen..Men jag tror att de egentligen tyckte det var ganska mysigt..På kvällen var det påskmiddag hos Helena och Gustav i deras båthus, god mat igen, men lite kallt då det blåste och regnade..Det ni, det kan man kalla att fira påsk! Idag har 3/4 delar av familjen (däribland jag..) dragit på oss en rejäl förkylning så idag blir det en lugn dag. Dessutom så ska jag börja praktisera imorgon så det kan nog vara bra att landa innan detta!!! Men kul ska det bli, fast lite pirrigt!!! Nu är det ju sista praktiken så nu känns det som om det är upp till bevis...Ha en bra vecka på Er alla! KRAM Johanna

 Lite nya fröer, b la Stevia som är en sockerersättningsväxt...Ska bli spännande och se hur det funkar!!! Dessutom fina påsar!!

 En av de sista bilderna på min älskade Douglas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0