en ruggig lördag...

Jaha, då var det lördag igen. En hel dag som ska ägnas åt att plugga till provet på onsdag. Vi har prov i Paradonti - tandens stödjevävnad..Puh! Tog en lite paus ifrån alla tandvårdstermer nu dock...
Igår var jag "ledig" ifrån skolan, men hade fullt upp hela dagen för att hinna med allt jag missathär hemma under veckan, dvs städning, tvättning och handling..Tvättmaskinen gick så det glödde igår!
Sedan på kvällen kom Ellen och Svetlyo hit och åt hemmagjord sushi som John hade gjort! Han är sååå bra på det(han har ju i och för sig jobbat som kock i många år, men han är en stjärna på sushi!!!!)

Trevligt hade vi och sen när de åkt var det lite Tv och sen utmattad in i säng! Här kommer lite bilder! Kramar Johanna





 Bert o Rias lilla damm i Holland - ljuvlig!

 Måste ta med denna bild i från Frankrike! Monsieur Remý på väg att köpa morgonbaguetten - 85 år! Vilken krutgubbe!



 Ria o barnen i Rias kök i Holland...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej igen!



Jag kom på att jag borde kanske lämna min adress till dig :P



Hör jätte gärna av dig till:

[email protected]



Har så många frågor och funderingar ang. tandsköterska och skulle verkligen uppskatta hjälp från någon som läser till det :)



Lycka till med pluggandet!

Vänliga hälsningar Caroline

2009-09-12 @ 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0