19 år sedan...

Hej! Oj vad tiden går...Idag är det 19 år sedan min kära pappa omkom i en arbetsolycka...Denna dag kommer jag aldrig att glömma och har påverkat mitt liv så enormt mycket! Att mista någon som är mitt i livet och så levande..Att det kan gå så fort. Att livet kan förvandlas ifrån vitt till svart på några minuter...Tänker alltid på det när man ser i tidningar om olyckor och känner så starkt för alla runtomkring! Vissa säger att tiden läker alla sår, men jag säger att man lär sig leva med dem istället och sorgen och såren blir en del av ens vardag...Tänker ofta på allt han inte fick vara med om. Han fick aldrig träffa mina barn..Men hoppas att han finns runtomkring oss som en skyddande ängel.

Så idag tänder vi ett ljus för min pappa Ingemar Westfalk Född 16 jan 1946
                                                                                               Död 13 aug 1990







 Pappa och hans storebror Pelle


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte svårt att se vem Angus släktar på i alla fall. Han är ju jättelik sin morfar som barn. Kram Anna

2009-09-14 @ 16:55:31
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0