...

Vilken dag det varit...Började dagen med att komma en dag för sent till mammografiundersökning nr 2. Har varit alldeles hispig över detta och räknat ut att jag med all säkerhet skulle få mitt dödsbesked just idag...De började med att röntga mina bröst, sen hänvisades jag till att sitta och vänta, och det var då det började...Tårarna bara rann och jag var så orolig! Fruktansvärt! Sedan kom en läkare och jag fick lägga mig på en brits och där gjordes ultraljud...Och rätt som det var sa hon.."Där är den".
 Det var nog då mitt hjärta slutade slå en mikrosekund...Det de hittade var en Bindvävsknuta och det spelade ingen roll hur många gånger hon sa det  - jag bara grät...De stack sedan in en nål i höger bröst och tog en biopsi på knutan och de skulle snabba på svaret med tanke på min oro, så på fredag ska jag få den slutgiltiga domen..MEN...Jag tror att det blir bra faktiskt nu när jag väl lugnat ner mig...Huga vad hemskt att vara så hispig inför bara ordet cancer! Som tur var var mannen med hela tiden...!

Stannar hemma idag ifrån min praktik då jag är alldeles slut av all oro och sömnsvårighet i natt!

Kram Johanna

Så här kommer lite röda och glada bilder!!!














Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att ha mannen med som stöd. Måste ha varit jättejobbigt för dig. Klokt att vara hemma och vila idag! Tänker på dig.. Kram Anna<3

2009-11-16 @ 16:11:34
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Philippa

Jag gillar den där brickan från Svenskt Tenn...röd och fin!

2009-11-21 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0