Storm..

Godmorgon! I natt har det blåst storm, eller nära på..Varmt o skönt var det igår kväll, jag och mannen satt ute och tittade och kände på blåsten. Det luktade hav och vi fick en flashback till Nya Zealand...Skulle gärna åka tillbaka och se hur Whitianga ser ut idag. Vi har varit på NZ 3 ggr när svärföräldrarna övervintrade där - Fantastiskt land! Men låååångt! Men att promenera hem på stranden och känna stillahavsvindarna vina - det är en känsla alla borde få uppleva...Idag ska jag slutföra mitt skolarbete, och tror att det har gått bra..Lite mer bilder...Kram och ha en bra dag! Johanna ♥







 världens hittills snyggaste lampa...Tycker jag!

 Jeanne dárc living...

 Jag har klarat att hålla liv i min Hortensia - Hurra!

 Vår lilla bod - "Potting shed"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0