Regn..

Hej! Då var tredje veckan på praktiken över...! Kan inte fatta var tiden tar vägen, tycker det är så roligt att praktisera och har verkligen hittat rätt känns det som! Och vilken personal det är på Tullen - Jätteroliga och snälla på alla sätt! Kan ju inte bli mer nöjd! Har hjälpt till och assisterat ganska mycket, jätteroligt och fortfarande jättespännande. Imorgon ska alla iväg på någon slags utvecklingsdag så då blir det till att jobba på hemarbetet i skolan..INTE lika kul är jag rädd...Ska också på min första behandling hos min nya sjukgymnast Frank. Skulle varit där idag egentligen, men missade tiden i allt annat..

Sist men inte minst - 10 års jubileum ....Tänka sig! Jag och John firar 10 år som gifta (vi har varit i hop i 15 år...), så ikväll ska vi fira med havskräftor och Champagne!!! Jag älskar Dig min man - och det har varit en fantastisk resa hit . ÄVEN om det varit en Berg-o-dalbana...det har väl som alla andra varit NÄRA att det tagit slut, men på något sätt har vi lyckats att lappa ihop det..Och det är jag glad för!!!  ♥ Kramar Johanna

 POUR MON CHERIE!!!








Kommentarer
Postat av: Kajsa

hur skumt var detta då????

fick tips av en av mammorna vi hade på gatan om att denna blogg fanns..

hit kikar jag för jag är klart nyfiken.. och vad får jag se.. samma intresse????? jopp.. men jag är in the beginning..

vi har nu köpt hus i kinnarumma.. och ska flytta till sommaren.. en miljö som kommer att inspirera min inredningsstil mkt..

älskar vitt!!!

massa kramar till dej min forna barndomsvän

från Kajsa (Anna-Carin Strömberg, bäckabovägen 12)

2009-05-08 @ 14:25:38
URL: http://ackajsalajsa.blogspot.com
Postat av: Ingela Stålhandske

Hej Johanna! Vilket underbart vackert hem ni har! Kom in på din hemsida av en slump. Googlade på Funningen(min pappa är född i funningen och jag själv tillbringade några år uber somrarna där). Kommer absolut att följa din blogg: Ha det riktigt gott/Ingela

2009-05-08 @ 18:14:24
Postat av: Björn

Tjena!



Stort grattis på 10 års dagen =)



Blev det någon ny bil ?

2009-05-10 @ 12:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0