kvinnodagen...

Då var det dags att fira stort igen, med pompa o ståt! Helgen har varit jätterolig. Det började med teater i fredags, genrep på "Grönholmsmetoden" med Eva-Lena. Sedan kom Marie och hämtade oss så åkte vi till bishop, där vi mötte upp med Anna-Klara och Lisa! Jättekul som vanligt!!!

Avslutade min examinationsuppgift för kurs HLR igår, och skickade iväg! Sköööönt! Sedan var det melodifestival kväll hemma hos Eva-lena igår, som också slutade alldeles för sent och på krogen...Känner mig ganska klar med festlivet....för denna veckan...lol! Nu ska jag gå o lägga mig och vila lite söndag, och börja planera för veckan som komma skall...Kram Johanna

Lägger in lite underbara inspirationsbilder idag ifrån andra...♥






Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hihi, vad kul att jag får vara med på din sida! Kramar!

2009-03-09 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0