Midsommardagen...

Hej alla glada midsommarfirare, då var det över för denna gången...Vi hade en midsommarmiddag med allt vad man ska ha till det, inkl snaps och annat gott! Verkligen en jättetrevlig midsommar i glada vänners lag! Vissa satt nog uppe liteväl sent så dagen har varit lite seg..Har precis varit ute och promenerat i skogen med John och hundarna, väldigt uppfriskande!
Imorgon ska vi åka till Göteborg för att gå och se AC/DC, ska bli så jättekul då de verkligen är så roliga att se live! Det blir Angus första AC/DC konsert som han ser, men han hörde dem när jag jobbade på Scandinavium och han låg i magen...Han fick ju mersmak förra året då vi var och såg Iron Maiden, och Jeff dessutom hade fixat VIP-pass till oss allihop! Jättekul! Det slutade att jag och Angus såg hela konserten stående jämte Mickey Dee( trummis i Motörhead) på "the bandstand". Bättre än så kan det väl knappast bli om man är 11 år (och 39)...Här kommer lite bilder, både ifrån vårt hem och på vår nya lilla "bäbis", dvs en skadad hackspett som heter Freddy, och bor i Frejas där han sakta men säkert börjar att återhämta sig. Han äter och är glad och sover heeela natten..Jättefin är han! Fortsatt trevlig helg! Kramar Johanna

 Min fina tomatplanta som jag fick av min syster Pernilla!









 100 nyanser av GRÖNT!!!

 Freja och Freddy

 Freddy på Frejas huvud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0