Tillbaka!

Hej alla glada! Tillbaka efter en fantastisk månad i frankrike på den franska landsbygden! Har haft det varmt och skönt, ätit den fantastiska maten som atlantkusten har att erbjuda...Mmmmmm! Så alla de kg jag gick ner innan jag åkte har nu återvänt...
Har varit på massor med Brocantes och shoppat som en galning..Här kommer lite bilder och under hösten kommer det ännu fler ifrån vår franska semester...Kram Johanna          

NÅGRA AV MINA FYND:











 och så lite goood mat!

 och sist men inte minst - Frankrikes sötaste solros...:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkomna hem till Sverige! Ni verkar haft det hur skönt som helst. Vilken UNDERBAR bild på John. Kram Anna

2009-07-31 @ 15:11:31
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: johanna

Heeeej

men gud vad mysigt!!!!! Jättefina bilder , speciellt på John=))) Klart jag är intresserad!!!! Vill ha=)) Säg vad du vill sälja..

Kraaaaam

2009-08-01 @ 18:53:38
URL: http://www.johanna-vintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0