Födelsedag....







Idag fyller jag år, vaknade av en puss på kinden av mannen..Gott! Men inga grattis ifrån barnen eller något...Sen när det gått en halvtimma såg sa jag, att jag fyller år idag...Då visade det sig att de satt in en grattis annons i tidningen och att de inte skulle säga något...Rusade givetvis ut och hämtade tidningen med en skräckblandad förtjusning, men med en tanke i huvudet...VILKEN BILD HADE DE TAGIT???? Som tur var(för dem o mig) så hade de varit snälla och tagit en bild där jag så normal ut...Har blivit uppassad sedan jag kom hem ifrån skolan..Ellen hade köpt vita rosor och bundit jättevackert(hon går floristlinjen) Freja tände brasan och plockade i ordning...Vilken lyx! Var tvungen att lägga in lite smarriga matbilder för att fira!!! Kramelikram/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0