lördag igen...

Oj oj oj. då har det gått en vecka - igen! Fattar inte var tiden tar vägen, eller det gör jag ju egentligen...Skola, barn, hundar mm mm mm...Men veckorna går så fort så man knappt hinner med att andas mellan grejjerna! Idag har det varit en lugn dag i varje fall med storstädning av köket ifrån golv till tak, och lite annat smått o gott. Snart ska jag köra iväg och hämta Anna-Klara då hon och Freja ska gå o se New Moon-filmen idag. Efter jag gjort det ska jag åka hem till min gamla kollega Lisbeth som jag inte har träffat på jättelänge!!! Ska bli mysigt och roligt att se hennes nya hem, för hon har det alltid så himlans mysigt! Sen får det bli en lugn kväll framför TV:n och brasan....

Imorgon är det Lucia så funderar på att gå på Luciakonsert i GustavAdolfskyrkan, kan nog vara lite mysigt och kanske man kan få lite Christmas spirit också...Kram och ha en härlig lördagkväll! Johanna
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0