GOTT NYTT ÅR!

Jaha, då var ett år till ända och vi börjar snart på ett nytt! Kan inte fatta att det gått 10 år sedan vi satt och undrade om vi skulle överleva tolvslaget...Men det gjorde vi verkligen! Idag ska vi fira med att min mamma, åke, syster Pernilla, Kristian och alla barn kommer hit. Det kommer nog att bli en trevlig afton med god mat och dryck!
Känner mig lite stressad som vanligt då det nya året ska anlända och man vet ju aldrig vad som komma skall. Kommer att bli mycket skola, Spanienresa, fylla 40 och en massa massa annat...Ja, ja...Det som händer händer! Och jag önskar ALLA er som följer min blogg ett fantastiskt nytt år! Kram Johanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0