Vilken vecka!!!

Hej! Nu var det ett tag sedan sist men det har sin förklaring! En av de mest tunga veckor i mitt liv har det varit då vi var tvungna att fatta det ofattbara beslutet att avliva vår älskade varghund Douglas..Vi fattade beslutet i söndags efter lång tid av våndor..Men han blev bara sämre och sämre i sin gamla kropp så det kändes inte värdigt längre...Fruktansvärt jobbigt beslut att fatta, känner sig som om man spelar gud..I måndags åkte jag till Blå Stjärnan och bokade tiden, så jobbigt, grät så det skvalade redan i luckan...Vi fick tid på tisdagen, dagen därpå...Sedan var jag liksom tvungen att stänga av tankarna, för på tisdagen skulle vi ha praktiskt anestesiprov...Det gick bra...Men kändes tungt när jag släppte på känslorna igen efter spruttagningen...

Åkte sedan hem och väntade på det hemska...Kl 20.30 på tisdagkvällen fick Han somna in med huvudet i mitt knä och alla i familjen runt omkring sig...Saknar Honom enormt och huset är sig inte likt!!! Vilket tomrum!
Vi har fått underbart stöd ifrån vänner och bekanta, vad skulle man göra utan dem!!?? ♥

Kramelikram Johanna

 Min älskade Varghund Douglas...



 Lite gladare bilder på mitt nya överkast (H&M) och lite kuddar...




Kommentarer
Postat av: Burträskarna

Åååhhh.. jag är så ledsen för eran skull. Vila i frid Douglas-gubben! Kramar Anna och Björn

2010-03-27 @ 18:43:18
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Dikt tillägnad Douglas

Jag tänker på min pojke och från ögat rinner en tår.



Du funnits vid min sida under så många härliga år.



Jag saknar din närhet och värmen från din stora kropp.



I dina varma ögon fanns alltid så mycket hopp.



Vårt band mellan oss så stark det var,



kärleken till dig kommer för alltd leva kvar.



Så klok och fin min trofasta vän



Ha det så skönt, tills vi ses igen!



Kram Anna E



2010-03-29 @ 10:42:52
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0