turkost

Hej! Idag har vi varit och haft lektion på textilhögskolan istället för vår vanliga skola, då taket fortfarande utgör fara..Hoppas att snön snart kan försvinna! Idag kom det tyvärr ännu mer snö, så vi får väl se var detta ska sluta! Lördagens festligheter var helt jättekul, då mina väninnor hade fixat en rolig och träffande present med BARA vita saker(vita tulpaner, VITaminer, vitkål, vitvinäger,mm mm  vitt vin vitt vitt vitt......Vart kan de ha fått de ifrån tro?... Kvällen var lyckad, maten var god och alla var glada!!

Har blivit på verkad av alla vackra bilder av turkosa saker, så nu tycker till och med jag att det är fint...Kramelikram Johanna

 Min franska madonna...









 Min egen turkosa fjäril...

Kommentarer
Postat av: malivasverden

Hei...flotte turkise bilder....Likte også sommerfuglen din..Jeg har en i grønn på skulderen..vil ha flere;o) Klem fra Maliva

2010-03-03 @ 19:27:40
URL: http://malivasverden.blogspot.com
Postat av: Aaron för fan

VITaminer - ha ha ha... Fy fan vad roligt. Min dåliga humor får mig att skratta till sånt. : ) I love it!!!!

2010-04-01 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0