Måndag och ledig!

Hej! Idag är det ledigt ifrån skolan då vi gick lång dag i torsdags. Jätteskönt även om det är kallt, men solen skiner! Jag har precis varit ute på en promenad med hundarna - Jättegott!
Helgen har varit ganska busy kan man säga med teater i fredags. Var där med väninnorna och den var sevärd helt klart! "Före detta" av Mattias Andersson. Sedan begav jag mig hem, medans några av de andra gick vidare till Bishop Arms.

I lördags var det PLUGG PLUGG PLUGG. En examinationsuppgift i Oral hälsa. Fixade klart den, så det kändes jätteskönt, för det innebar ju en ledig söndag och måndag utan pluggerier. Ska faktiskt bli jätteskönt att börja jobba och då ha lediga helger...Inte långt kvar!!

På lördagkvällen var det Melodifestivaltittning, och hör och häpna, men rätt låt vann !! Jätteduktig tjej!

Igår söndag var det städdag hemma hos oss (igen...), sen promenad i Ramnaparken med hundarna..Kul att se lite folk och svanar! På eftermiddagen träffade jag Theresa ifrån klassen och så var vi på klädkonsultation. JÄTTEKUL och lärorikt. En tjej som heter Jennifer och vars företag heter Mrs Ellinge. Det var viktväktarna som hade ordnat, riktigt kul och bra inspiration - så det kan jag rekommendera varmt!

Ha en bra solig dag alla! Kramar Johanna

 Mitt sängbord - en ommålad gammal järnspis som jag hittade i skogen...

 Schabloner ifrån en fransk marknad



 Mer franska fynd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0