kanske vår på gång....???

Hej! Undrar om det inte är lite vår på gång trots att det fortfarande är kallt...Kändes som om solen värmde på ett annat sätt idag...Visst vore det härligt om det snart blir VÅR!! Längtar!

Det har varit en härlig helg med mysigt umgänge med vännerna! Var hos Gustav och Helena igår på dagen och sa hejdå till Gustav som åker till Spanien nu i ett par veckor..Sååå himlans skönt!! Men nu får jag Helena för mig själv istället, och det är ju BRA! :-)

Igår kväll var det kill-fest hos grannen så min kära man mår inte sååå bra idag, men det verkar ha varit värt det...Så kan det gå...

Kram Kram Alla och ha en underbar vecka!! Johanna


 Så här kan man se ut när man först har rött hår och sedan bleker det...Lite vårigt och fint...Klippte Angus igår och han blev ju bra i varje fall!!

 Kanske man kan hänga ut lite tvätt snart!!! Hoppas!!







Kommentarer
Postat av: Anna

Vad olik dig du blev.. Är så van att se dig i blont. Men du passar ju bra i alla färger. Angus blev kanonsnygg!! Jag är också sugen på en förändring, är lite less svart.. vi får se! Kramar från Burträsk

2010-03-08 @ 20:34:00
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0