fryser

Hejsan svejsan! Då var det fredag igen..Det har varit en lång vecka men nu är den till ända! I morses halkade jag iväg till montessoriskolan med barnen och sedan vidare till sjukgymnasten för en massage och akupunkturbehandling..Det var så halt på vägarna när jag hade parkerat bilen och gående stapplade dit att jag har träningsvärk i benen..Stackars alla gamlingar!

Eftersom snövallarna nu ä¨r så höga överallt så har vår lilla vovve Ceasar kommit på att man kan gå på snövallen vid staketet, klättra över staketet, balansera på brevlådorna som står där och säga Hej till både brevbärare och andra som ska hämta sin post...Jättetrevligt!!! ( Tycker Ceasar...)

Idag gjorde jag det igen, färgade håret...Lika bra att inse att jag trivs bäst som blondin...MEN, givetvis blev håret lite aprikos-rosa till färgen..Men ska bleka det igen i morgon...Lite fin vår-färg annars...:-) Kram kram Johanna








Kommentarer
Postat av: Anne

Un joli blog prometteur!



Amicalement



Anne

2010-03-05 @ 23:35:29
URL: http://chiarasara.canalblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0