söndagstrött...

Hej! Nu när all bröllpsyra har lagt sig så kommer det att bli en lugn dag i Funningen, i varje fall för mig! Jobbade på ett bröllop igår, och nej, det var inte på slottet, men nära på...Åsa och Mikael gifte sig, och festen hölls på Ålgården som är ett jättemysigt ställe utmed Viskan här i Borås. Jag och en annan tjej skötte det praktiska som hade med mat och dryck att göra, dock slapp vi laga maten, då detta var catering..Puh!! Brudparet strålade i kapp och var verkligen jättefina, och det var kul att få vara med på deras stora dag!!

Det har verkligen varit en vecka med mycket jobb både här och där, så därför blir det en dag i soffan med kungligt bröllop som jag spelade in i går...

Pratade med Ellen nyss och vi tittade på flyg hem till Sverige, och förhoppningsvis blir det ett Sverigebesök snart!!! Hurra!!! Ska bli kul att träffa henne snart igen, även om jag antagligen inte kommer att se röken av henne....Ha det gott alla! Slöa kramar Johanna












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0