sommarlov

Godkväll...Sitter uppe efter det att alla gått och lagt sig vilket kan vara ganska skönt nu när både jag och barnen är hemma tillsammans en hel del...Man kan ibland behöva lite utrymme för sig själv...Satt precis och pratade och tog ett glas vin med Ulrika(grannen...) Mysigt, men idag var det kallt och igår var det varmt...Undra HUR vädret blir i morgon..??

Jag har jobbat måndag och tisdag så idag passade jag på att göra alla trista saker som t ex gå till AF och lämna in lite papper...men sen passade jag även på att springa på stan en stund och fynda sommar-rea grejjer...

Imorgon fyller lilla Freja 15 år...Jisses vad tiden går!!! Så då ska vi gå ut och äta på kvällen - MYSIGT!!

                                                       GODNATT OCH SOV GOTT!!!
                                                          
                                                                 Johanna ♥





Denna fina blomma fick jag av Pelle O Ewa i examenspresent!!



 Min nyinköpa Netto-kruka!!

 Mitt nya OCH-tecken köpte jag på "Slott och koja"





                            ♥ ANGUS OCH NISSE ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken sötis ni skaffat i familjen, Nisse är ju helt bedårande:) Hälsa Freja Stort Grattis från oss! Kram Anna

2010-07-02 @ 08:55:11
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0