Över...

Hej! Jaa, då var denna perioden i mitt liv över - som tandsköterskestuderande! Det har varit en spännande tid och jag har träffat många underbara nya vänner! Ni är guld värda flickor!!! Sedan att lära sig något som är så praktiskt inriktat har också varit en ny erfarenhet! Givande och kul! Så idag var det avslutningsmiddag på Yxhammarsgården - mycket tjusigt och god mat. Fick ett fint och tårdrypande tal av vår lärare om att våga slänga sig ut i det okända är att våga att misslyckas ...Fint sagt och sant! Bra betyg och en vit ros blev det, och det känns som att jag har lyckats med det som jag för ett och ett halvt år sedan bestämde mig för, även om det då var som att kasta sig ut på tunn is...Men det gick vägen! Ha!!!

Och nu: Espania! Hasta la vista vänner! Ses snart! Johanna







 Hjälp ! Hur ser jag egentligen ut i mina brillor....?

 Som sagt! Brillorna är inte bra för min "coola" look...(som jag trodde...) ha ha ha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0