kallt, så kallt...

Hejsan svejsan! Jisses vad det är kallt! Igår var jag i Göteborg och riskerade köldskador. Det var såååå kallt så jag har nästan inte tinat upp ännu. Men värre har de det i England fick vi reda på via vår släkt där. Skolorna är stängda och ALLT ligger nere! Undrar just hur många som kommer att överleva i det redan kalla england för att inte tala om de kallaste av kalla hus som de envisas att bo i! Jag säger bara ALDRIG mer bo i england! Kul att åka dit men hatar den brittiska standarden vad det gäller allt! Hua!

Ellen har varit hemma ett par dagar och det har varit jättemysigt att ha alla mina barn hemma igen! Saknar henne nu när hon har valt att bo närmare staden med sin pappa. Förståligt men trist tycker jag..Men är man 19 på det 20:e så förstår jag det! Själv blev jag ju mamma till henne i samma ålder!!! Helt amazing! Nu lite vinterbilder! Kramelikram Johanna







 Man blir JÄTTETRÖTT av att vara ute i snön!!!!

 JÄTTE JÄTTE TRÖTT!!!

 Vad är finare än en fransk soppterrin????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0