Valentines day

Hej! Då var det Valentines day...Fick kaffe och en present i morses...John hade köpe en jättegullig skylt på Hjärterum i Borås där det stod : " Never run faster than your guardian angel can fly"...Jättegullig och passande till mig, då jag ibland måste tänka på att sakta ner tempot en aning...

Jag pratade med stora dottern Ellen i fredags, hon har nyligen blivit en londoner, och bor ca 40 min utanför staden i Fleet. Hon verkar stortrivas och det verkar funka jättebra med hennes au pair mamma Niky och Alex 6 år. Hon har dessutom kommit på att det är jättebilligt att tatuera sig i England så det lär nog bli några stycken innan hon (ev) kommer hem om ett år... Här kommer en liten bild på min fina present! Kramelikram Johanna (och en bild på dotterns senaste kroppskonst...)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0