Sportlov...

Hej! Då var det måndag och barnens första dag på sportlovet, namnet i sig är en parodi här just nu då mina små änglar gör allt annat än sportar...Mest sover och ligger och degar i soffan. Gick inte ens att få med sig dem ut och valla hundarna..Tonåringar!!!
 
Idag har jag mest suttit framför datorn och gjort min examinationsuppgift i bettfysiologi, den är nu klar och skickad vilket betyder att jag är studieledig tills på torsdag!! Skööönt!! Nu lite bilder på min egna fördelsedagspresent som jag köpte på Bettys förra veckan...:-) Kramelikram Johanna
 








Kommentarer
Postat av: malivasverden

Hei...for en vakker og inspirerende blogg du har. Legger deg til på min bloggliste jeg. Takk for titten. Klem fra Maliva

2010-02-16 @ 10:01:36
URL: http://malivasverden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0