snö och snö och snö...

Hej! Nu känns det som om man har fått sin dos av snö och kallt! Jag vill att det ska bli vår, sol och gå barfota i flipflops...Gnäll gnäll...
                                                              ♥
Idag är det min pappas födelsedag och han skulle ha blivit 66 år idag om han hade fått leva. Tyvärr så gick han ju bort i en tragisk arbetsolycka för 20 år sedan, men finns i mina tankar varje dag! Grattis pappa! Hans bortgång lärde mig att ta vara på varenda minut för man vet aldrig när den sista dagen kommer!! Tyvärr blev effekten också den att jag har rusat fram i många år för att hinna med allt...men har nu vid 40 års ålder lärt mig att ta det lite lugnare...
                                                             ♥
Jag gjorde det igen...Jag har köpt en hortensia och hoppas att det ska gå lika bra denna gången..Köpte en förra året som jag lyckades hålla vid liv tills i julas...Här kommer lite bilder på min nya Hortensia! Kramelikram i snöyran!! Johanna








Kommentarer
Postat av: malivasverden

Hei igjen...ja det var litt av et sammentreff. Både når det gjelder hortensiaen og sommerfugl-tatoveringen. Jeg har en grønn vakker sommerfugl på skulderen min...elsker sommerfugler. Takk for hyggelig hilsen hos meg også..Klem

2010-02-16 @ 11:16:35
URL: http://malivasverden.blogspot.com
Postat av: Svetlana

Hej Johanna!



vet inte om du kommer ihåg mig från tiden på ellos callcenter, men fin blogg du har! hittade dig via Johanna F´s blogg. Ha det gott!/Svetlana

2010-02-17 @ 17:31:58
Postat av: johanna

Tack så mycket! Klart att jag kommer ihåg dig!! Jätteroligt att du varit inne och tittat! Kram Johanna

2010-02-17 @ 21:41:40
URL: http://johannashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0