Hus och Hem..

Hej! Vad roligt att få så mycket rolig respons på reportaget i Hus och hem! Tack för alla fina kommentarer på Facebook och telefon!! Jätteroligt! Det var jättepirrigt att öppna tidningen och se sig själv där!! Spännande värre!

Idag har det varit en ganska hektisk dag som studentska med tandavgjutningar, avtryckstagning och alla annat spännande!! KUL! Här kommer lite blandade bilder av allt möjligt som gör livet glatt!!! Kram Johanna

 Min gamla buckliga spegel ifrån farmor och farfars utedass...



 En liten pojkfot som tappade strumpan...





 Och här sitter lilla mamsen och skalar räkor! Tänk att tulpanerna jag fick av mamma och Åke när jag kom hem ifrån Spanien, fortfarande står sig!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej gumman!

Vad glad jag blir att ni känner er nöjda! Det blev jättefint...

Jaha det är därför mina ton med mail inte kommit fram... Det var ang altanen , vi skulle vilja låna den v 15 om allt går enligt planerat. Om ni inte ångrat er vill säga....

Kraaaaaam

2010-02-11 @ 06:57:34
URL: http://johanna-vintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0