Long time...

Hej..Nu har det gått sådär lång tid igen..Kan fortfarande inte FATTA vart tiden tar vägen!! Praktiserade hela förra veckan hos en annan tandläkare, men idag var jag tillbaka hos Stefan och Ann-kristin..

Helgen var upptagen med att plugga protetik, ungefär lika upphetsande som det låter..Lördagskvällen tillbringades på Café Viskan tillsammans med väninnorna. Vi firade Anna-Klaras 40-års dag. Trevligt som vanligt, men ingen var direkt på hugget så det blev hemgång ganska tidigt. Kände paniken över att plugga, så det tog udden av det hele! Igår fyllde A-K 40 så jag och Eva-Lena överaskade henne med kaffe, tårta och presenter...ROLIGT!!

Som min dotter uttryckte det i helgen..."Du är en sån fyrtis" När jag sa att hon är en sån fjortis..(hormonerna hoppar...) Tack o Hej o kramelikram / Johanna ♥

ps Frejas rum är klart och dessa gardinerna har jag köpt! Tror det blir jättebra!!↓ (Jotex)










Kommentarer
Postat av: Björn

Tjena!



Hoppas allt är bra med Er...

Här uppe är allt finfint.



Blev det nå fisk för John & Angus i Norge???



Kramar från norr

2010-04-20 @ 11:31:38
URL: http://matochtjat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0