Tjohoooo...Jag vann!

Hej! Idag har det varit en extremt lååångsam dag i skolan...Massor med information om Ortodonti, dvs tandreglering. Jätteintressant men vi alla i klassen är slut efter alla uppgifter och prov som vi haft sen vi började och det börjar ta ut sin rätt! En tjej i klassen orkar kanske inte längre, så det är ju tråkigt! Men så blir det när man ska komprimera ner 2 år till 1,5 år..Kanske eg inte så bra!

Men idag fick jag reda på att jag vunnit första pris i Marcus Gisslens bloggtävling, där priserna kom ifrån Shabby.se...Och gissa vad jag vann??? Jo, en Madonna! Underbart! Nu ska jag gå och mysa i soffan en stund och glädjas åt min vinst! Krameli kram Johanna

Och här är den....

 Fin va?

 Fick detta fina handknypplade band ifrån mamma, som är gjort av hennes mormor eller farmor...



 Köpte dessa 0-9 schabloner på en brocante i Frankrike för en euro...(10 kr för allihop!)

 Sist men inte minst - kolla in den här godingen! Min systers ena tvilling pojk som tappat sin första tand! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0