Söndag

Hej! Jaha då var det söndag igen, var det inte fredags alldeles nyss? Tiden rusar iväg - verkligen! I fredags var det sushikväll och film - The Haunting in Conneticut- en riktigt bra skräckis, baserad på en verklig händelse! Många skrik men en jättebra film! Ellen var och hälsade på en sväng med sina kompisar ( o pojkvän). Jättekul att få träffa honom, jättegullig kille som jobbar som tatuerare här i Borås.
I lördags var det dags att sätta sig med näsan i böckerna igen, satt och pluggade etik och kommunikation hela dagen...Sedan på kvällen var det lite tjej-video-kväll..Tittade på samma film igen, och tyckte den var lika bra då med! Sedan var det utgång med flickorna och det var riktigt kul..Har skoskav bara då jag gick hem i natt...aj aj aj! Och sist men inte minst - idag har jag bakat, putsat fönster och städat (och kurerat mig ifrån gårdagen skall sägas...) Ha en underbar vecka - det ska jag!

 Kramelikram Johanna









 Sist men inte minst : ROTMOS- säsong! Såååå Gott!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0