höst...

Oj vad tiden går..Då var det lördag - igen! Vilken vecka det varit! Helt slut igår, sååå mycket i skolan! Började ytterligare i en ny kurs i torsdags - oral radiologo dvs röntgen...Ska hålla på med detta tills vi går på praktik, men först ett prov inom ortodonti..Har pluggat nästan hela dagen med lite avbrott för solning på solarium och mat. Så mycket att hålla reda på i senast nämnda prov! MEN - ikväll blir det middag på stan med mina underbara väninnor! Längesedan sist så det ska bli sååå kul! Ha en trevlig lördag mina vänner!  dessutom ska jag tatuera mig nästa vecka - en fjäril i nacken ska det bli denna gången. Fjäril är en symbol för själen o för själva livet. Den symboliserar också glädje och lycka!

Hjälp...fick nästan en chock nu..Angus har varit på höstmarknaden med sina kompisar och kom just nu in med en rastafarimössa på huvudet och ett playboyhalsband som han köpt..uj uj uj...

Kramelikram Johanna









Och sist men inte minst - min fjäril som jag ska ha i nacken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0