oj oj oj...

Hej alla! Nu har det gått en massa dagar igen sedan jag hann att vara här! Inte klokt vad tiden går. Idag har jag varit "ledig" dvs jag har gjort klart den sista examinationsuppgiften för denna terminen(kanske...)Tog sin lilla tid när man är sådan som måste skriva för hand först och sedan in på datorn för att skicka iväg...Men jag blev nöjd med det jag gjort så det känns skönt!
Idag är det jättekallt och lite värme skulle inte vara fel. har eldat i vår underbara brasa hela dagen så nu är det varmt och skönt inomhus i varje fall..
 
Jag börjar nu bli ett med min nya hårfärg...det har tagit sin lilla tid att vänja sig ifrån platinablond till svarthårig, men det känns kul med lite förändring! Jag har fått sååå många mysiga och goa kommentarer! Spännande och se om "Blondes have more fun"...ha ha ha...Ha en trevlig kväll, nu ska jag gå och sätta mig framför brasan och mysa av det som är kvar av dagen...Kram Johanna

 Jeanne dárc living

 Jeanne dárc living

 och så här blev det...(bäst ljus på toan...)

 Raised in a cottage

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen till oss svarthåriga=) Ovanligt att se dig mörk, men riktigt snyggt! "Blonds have more fun" är bara en myt, det kommer du märka nu=) Kramar från Norrland

2009-10-16 @ 18:49:26
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0