klockan tickar - tiden går...

Hej! Känns som om det var längesedan jag var här och uppdaterade mitt liv och leverne...Det har varit så mycket att göra och sena dagar i skolan och en mormor som akut var tvungen att åka till sjukhus med hjärtrusning..Hon är 86 år så det är ju inget att leka med! Eftersom hon bara har mig och min storasyster Pernilla här i närheten så är det vi som får vara de som de ringer till ifrån hemtjänsten när det händer något..Så, som sagt det har varit lite att stå i..Men nu är hon hemma och allt verkar att gå bra!

Dessutom fyllde mitt lilla barn 19 år i torsdags - som sagt - Vad tiden gååår!!!!
Just nu håller jag för första gången i mitt liv på att färga håret svart..ska bli spännande och lite pirrigt att se hur det kommer att se ut...Ha en trevlig lördag mina vänner/ Kram Johanna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0