Vinterrusk

Hej ! Vilket oerhört fruktansvärt tråkigt väder vi har just nu! En skala mellan grått och svart med regn och blåst!..Hua!
Livet rullar på fasligt fort med praktiken som fortfarande är lika rolig och lärorik...Idag har jag varit med klinikens tandhygienist då tandläkaren jag brukar vara med var sjuk..Jättespännande och roligt (tyckte jag). Lärde m,ig jättemycket både vad Philippa gör som tandhyg och om tandsten och dess biverkningar..

Just nu är jag dock lite(!) orolig då jag igår fick ett brev ifrån mammografikliniken där jag var för ett par veckor sedan att de ville göra en kompletterande undersökning...OM man nu hade varit en ickehypokondrisk person så hade det kanske varit lite lättare, MEN....Paniken steg och samtal till kliniken för mammografi, väninnorna och så klart Mamma...Så nu vet ALLA att jag ska på återbesök på måndag och jag HOPPAS och BER att inget ska vara fel! Inte nu, inte någonsin...Hjälp!!!

Här kommer lite glada bilder för att muntra upp detta inlägg en smula... Kram alla och håll tummarna för mig på måndag morgon! KRAAAAM Johanna







 En trött gammal varghunds-gubbe...

 Var inte denna lilla lampan gullig!?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman.. jag tror absolut inte att du behöver vara orolig. Varför skulle planen vara så att när du äntligen hittar rätt utbildning och går vidare i livet så skulle något sådant inträffa?? Låter väldigt otroligt tycker jag! Men bättre en koll för mycket än en för lite. Kram Anna<3

2009-11-11 @ 20:05:52
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0