hej igen!

Då var det onsdag igen! Har haft tre ganska långa dagar på Tullens ftv men sååå himla roligt och lärorikt! Lär mig massor hela tiden och glömmer nästan av att gå hem! Det är väl så det ska vara tror jag! Känns som jag hittat rätt - Hurra!

Hösten börjar så sakteliga glida över i vinter och i natt är det varning för snö, så nu börjar det allt snart! Det är mörkt på morgonen och mörkt när man åker hem på eftermiddagen...hua! Har tagit några pre-jul bilder...Saknar mamma och Åke förresten, de åkte hem till Nyköping idag...- det var skönt att ha dem här! Mysigt att sitta och prata på kvällarna, och skönt att de fanns för mig, John och barnen i all stress med körningar och diverse andra saker...Puss på ER!

Här kommer lite bilder ...Kramelikram! Johanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0