snö

Hej igen, då var det onsdag och jag har en plugga-hemma dag igen...Imorgon är det sista dagen i skolan för den här terminen och det känns ganska skönt då det varit en ganska slitig period. Skönt att slippa flänga iväg på morgonen...! Vi ska ju plugga hemma då vi har ett arbete som ska vara inlämnat den 7:e januari...Imorgon slutar även barnen skolan och även de kommer att få ett välbehövligt jullov..
Igår var jag ute och åt med det mysiga gänget ifrån Tullens folktandvård där jag praktiserade alldeles nyligen, kul att träffa dem igen och roligt att få följa med!

Idag ska våra goda vänner Gustav och Helena åka söderöver till deras lägenhet i Alicante för att fira jul och nyår...Skulle gärna gjort detsamma, men snart är det vår tur, då vi ska fira min 40-årsdag där! KUL!!!

Jag var hemma hos min gamla väninna Lisbeth i lördags och vilken FANTASTISK lägenhet hon bor i! Fick världens inspiration och dagen efter var jag en stund hos hennes syster Ann-Helen som bor i närheten av oss...Fick två underbara låtsasgranar av henne!! Hon har också ett helt fantastiskt hus fullt med mysiga saker...Så nu har det pysslats utan dess like...! Kram tills nästa gång! Johanna

 Visst är de fina!!!!

 och mina nya lampskärmar som Marie köpte åt mig i Ullared....!



 Jul i stugan!!






Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina och stämmningsfulla bilder! Härligt med utlandet till våren! Ja, förtioårs strecket närmar sig för mig med. Skönt att vi inte blir äldre inombords i alla fall.. (inte utvändigt heller för den delen) bara snyggare och klokare ;)Kramar från ett kallt (-24 grader)och snöigt norrland!

2009-12-18 @ 09:25:33
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0