jullov

Jahaja...Då var terminen HT-09 över..Både för mig och barnen är det nu jullov och det känns faktiskt riktigt skönt med ett break ifrån tidiga mornar och all planering som det blir!
Igår var det avslutning i min skola och det firades med en frossning i alla möjliga sorters julgott ifrån världens alla hörn..MUMS! Alla hade med sig lite var så det blev både det ena och det andra...Sedan på eftermiddagen var det skolavslutning för mina Montessoribarn i Carolikyrkan. Det var en kall, snöig och blåsig avslutningsdag med allt gick bra och barnen sjöng såååå fint!

Sedan var det bara hem och softa framför brasan...Tittade på filmen "The Reader" - den rekommenderar jag varmt! Mycket bra och ett underbart djup i filmen!

Nu ska jag åka till min mormor och dricka lite kaffe. Får försöka att komma ikapp mig med mitt sociala liv nu när det varit en upptagen höst! Kramelikram allihop! Johanna












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0