hej igen...

Det var ett tag sedan som det fanns tid till bloggeriet kan man säga...Jisses vilka veckor det varit! Underbara men är trött nu...Så idag blir det till att sitta hemma och ta det lugnt (ska typ julstäda och har redan varit och handlat, men jag ska försöka i varje fall...) Igår var det sista dagen på praktiken och det kändes lite tråkigt med tanke på hur mycket jag trivs med både jobbet, kliniken och personalen....! Så på måndag smäller det och då börjar skolan!

Jag har börjat så smått att pynta inför julen och idag köpte jag mina första hyacinter, men inte mina sista skulle jag tro! Har också köpt en röd amaryllis så nu börjar det att likna något !

Imorgon är det glöggfest i ingalills vävlokal och det ska bli jättemysigt att träffa alla glada flickor igen, såsg senast förra helgen men det är bara kul! Här kommer lite bilder på mina fina vantar som min goa vän Anna.Klara har virkat till mig! Puss till henne! Ha en underbar helg och mycket kärlek till er alla! Johanna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0