Sista dagen...

Hej! Sista dagen på den långa ledigheten...Tänk vad tiden har gått fort! Fast å andra sidan känns det som jag har varit ledig jättelänge...Ska bli kul att träffa alla igen och se vad som har hänt i sommar!

Idag har jag varit och snyggat till mig i munnen, hade fått fläckar på mina tänder som inte såg så roliga ut, så jag provade på att blästra tänderna - en ny erfarenhet! Min tandläkare och fru är nog faktiskt världens bästa tandläkarpar - ett rent nöjje att gå dit!  Sedan bar det av till Netto för lite matshopping, och sedan hem och städa - igen...

Eva-Lena kom hit och vi satt på verandan och pratade o drack kaffe. Hennes sista dag på semestern... Kokade kräftlag idag för första gången, så det luktade krondill i hela huset - underbar doft!!  Så imorgon blir det kräftskiva hemma hos oss - GOTT!! Ha en underbar helg alla! Kram Johanna



Finbäddat i  Cath Kidston - stil...Underlakanet är ett äkta C.K köpt på LaRedoute..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0