Miss Li

Hej! Det har varit en lååång dag idag men rolig! Vi pratar om etik och kommunikation i skolan just nu, och det är ju ett intressant ämne! Speciellt som vi är några olika nationaliteter...Intressant!
Sedan har jag varit o handlat inför helgens lillsemester hos mamma..Barnen ska vara hemma och "vaktas" av bästa vännen Anna-Klara.. Så var o inhandlade lite färdigpizzor och annat "lyx"...
Ikväll ska jag och Christina och titta på Miss Li på Stora Torget, sja bli kul, då det var evigheter sedan jag var inne i Borås.. Har inte varit ute med tjejligan på hela sommaren, tyvärr! Här kommer lite bilder ifrån mitt "nya" köksfönster! Kram Johanna


Myrten, Zinkkruka, skylt och stenar är köpt på Blomsterlandet....







 Jag vet att det inte är en Lavendelbuske - men skylten var så fiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0