2010

Hej! Då var det ett nytt år och det lär väl ta en stund som det brukar att lära sig att skriva om...Idag har mamma och Åke åkt hem till Nyköping och huset känns märkligt tomt utan dem. De har varit här i 2 veckor och det är ju ganska länge att bo tillsammans med sin mamma, men det har funkat bra! Men ska inte sticka under stol med att det känns skönt också, att vara ensam med barnen hemma. Jag njuter av att vardagen kommit tillbaka till Funningen. Dessutom är jag nu klar med mitt examinationsarbete som skulle vara gjort under jullovet, så nu kan jag njuta av min sista lediga vecka utan att tänka på skola och annat! Ska bli avkopplande hoppas jag! Imorgon är det trettondagsafton och då ska vi till våra goa vänner Anna och Mats. Ska bli mysigt då vi inte träffats på ett tag nu med alla helger och allt! Sänder också en tanke till våra vänner Patrik och Rebecca som säkerligen sitter på ett plan över Abu Dabi någonstans på väg hem till Aussie igen...Hoppas att allt går bra för dem!

Igår var Lisbeth och AnneHelen här och hälsade på..Kul att träffas igen och många goa skratt blev det! Ska ta med kameran och fota deras vackra hem så ni får se alla! Kramelikram Johanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0